hoe heet het liedje met dit stukje er in?( zie beschrijving )

ik weet niet hoe het liedje heet, ik weet alleen dat er in het refrein 2 x achter elkaar : I hope you don' t mind in voor komt.. volgens mij is het door een vrouw gezongen..

wie weet het?

Toegevoegd na 8 minuten:
niet door een vrouw*

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3K

Het beste antwoord

Als het het nummer "Your song" is dan zou ik eens luisteren naar de versie van Ellie Goulding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je was me voor +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me goed!
Fergie - Big girls don't cry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Your Song" van Elton John.
Maar het zou mij niks verbazen als je een cover, gezongen door een vrouw, hebt gehoord.
Het is een bekend nummer en wordt ook gezongen in de film Moulin Rouge.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het origineel is idd van Elton John, maar ik denk dat je deze bedoelt:
Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, kopiëren mislukt. Het is Ellie Goulding. Bronnen:
- you tube
bamibal
13 jaar geleden
vreemd, dit was eerst een antwoord, maar is nu een reactie bij dit antwoord....
Ik zou als ik jou was soundhound downloaden ben je er altijd van af als je een liedjes naam niet weet