"Mo be nent" Ik zoek het correcte titel & artiest van dit liedje. (West Vlaamse)

ben op zoek naar een redelijk recente West Vlaamse liedje.
Het is een heel rustig pop liedje. (reggae-achtig)

Een man zing heel rustig in het liedje (zich afvragend naar waarom zijn Ex-vriendin het zou kunnen uitgemaakt hebben.

In de background antwoorden zingen vrouwen het refrein: "Mo be nent"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Volgens mij is dit um ? Flip Kowlier http://www.youtube.com/watch?v=QhcbI6WhSbI

Toegevoegd na 3 minuten:
leuk nummer trouwens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is het :) :) 1000 x dank, want ik heb die song maar één keer gehoord, en kende ook de artiest niet MuscArto
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alsjeblieft graag gedaan hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1000 x dank voor de correcte antwoord