Waarom is Rowwen Heze nooit landelijk zo populair geworden als bv blöf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Iedereen kent rowwen heze toch? En simpel, bløf maakt betere muziek :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
İk niet hoor, nooit van gehoord!
Waarom de ene band meer succes heeft dan de ander is vaak moeilijk uit te leggen. Wat in elk geval een rol speelt is de platenmaatschappij. De platenmaatschappij zorgt voor promotie bij radiozenders en bij de tv. Dit is belangrijk, om bekend te worden bij het grote publiek. echter dit is nog geen garantie voor succes. Wat nou precies het geheim is tot succes, daar zijn vele mensen naar op zoek.

Persoonlijk vind ik trouwens Rowwen Heze beter dan Blöf. Dus aan mij heeft het niet gelegen :)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ik luister graag naar rowwen heze maar denk dat het ook met het accent te maken heeft. Want
waarom is bzb ook niet net zo groot als blof