Welke mp3 speler?

Ik heb nu een ipod-shuffle (gekregen).
Maar ik vind het jammer aangezien er zo weinig op kan omdat ik niet kan zien welk nummer ik ga draaien.
Nu wil ik graag een mp3 speler kopen. Maar welke?
Graag genoeg geheugen. dus niet minder dan 15gb. Een scherm en dus duidelijk overzicht. Ik heb wel een limit. dus geen ipod touch 32gb van 300 euro.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Ik heb een creative zen X-fi style, van 16 GB. Heeft een mooi scherm, goede beeldkwaliteit en is niet erg duur. Je kan er ook video's en foto's opzetten.
Op google zijn genoeg plaatjes te vinden. De speler is ongeveer even groot als een pinpas, en ook vrij dun. Het scherm is 2.4", wat volgens mij ongeveer overeenkomt met het scherm van een IPod nano. Prijs op bol.com voor de 16 GB is €99.
Er zijn veel accessoires voor te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb ook zo'n i-pod shuffle.
Eigenlijk alleen fijn tijdens het sporten of hardlopen,
met dezelfde soort muziek.

Er is ontzettend veel keuze:

Hier kun je vergelijken en bijv. sorteren op prijs:

http://www.beslist.nl/products/elektronica/elek_draagbare_mp3spelers/?gclid=CIuv8MSK6aYCFcM33god_zxyew&sortby=price_min

Hier heb ik ze gesorteerd op "best beoordeeld".
http://www.vergelijk.nl/mp3_speler/f/sort/rating/order/descending/?searchTerm=&view=list

Je kunt ook eerst je eigen criteria aangeven,
bijv. ruimte en prijs en dan vergelijken.
http://www.kieskeurig.nl/mp3-speler
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een mp3 speler wil die echt veel kan, zou ik een ipod Touch kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga is lezen :@
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kooop er dan 1 van 16gb dies egt geen 300 euro, of koop anders een ipod nano
xD, ik zag die titel en ik dacht: Weer een vraag van Martijn xD.
Ik 'gok' dat je er niet vaak spelletjes om zal spelen, dus in dat geval een iPod nano ofzo.
Maar ik zelf zou een iPod touch nemen omdat je er echt 10 keer zoveel mee kan, maar dat is wat ik zou doen :)

Ga anders een keer naar de mediamarkt site naar de mp3-spelers en selecteer je budget, dan zit er vast wel wat leuks tussen.

Groetjes, iemand die je niet kent...