Op zoek naar nederlandstalige muziek uit de jaren '80

Ooit heb ik een cassettebandje gehad met verzamelde nederlandstalige nummers. Het was een zgn TSA-turbo cassette. Enkele titels: stiekum gedanst, wind en zeilen, over de muur, linda en nog vele anderen. Kan iemand me helpen aan de complete playlist van dit bandje? Hij is door een auto-ongeluk verloren gegaan. Zo kan ik hem via I-tunes eventueel weer eens compleet horen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Ik weet dat deze titels stonden op een serie: Pop in je moerstaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op rommelmarkten kun je nog bakkenvol platen, verzamelalbums van Nederlandstalige muziek vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien eens een kijkje nemen bij kringloopwinkels? Of zet je vraag op Koopplein en Marktplaats.

Misschien herken je ineens weer wat titels als je deze link bekijkt...
http://www.jaren80muziek.nl/muziekstijl/nederlandstalig.html