Begin vroeg. en promoot je muziek op site's zoals Youtube, Facebook en Hyves. Dan kom je al heel ver
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Promotie maken op internet en/of YouTube!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult eerst 16 jaar oud moeten zijn. Dan kan je een vakopleiding tot geluidstechnicus en producer gaan volgen. Dat kan bijvoorbeeld in Rotterdam, bij Music Production Course. In 43 lessen van 3 uur leer je daar alles over: studio setup; mixen; produceren; akoestiek, isolatie & het gehoor; randapparatuur en plug-ins; software synths & samplers ; zelf muziek maken en mixen; mengtafels; opnametechniek; geluidssynthese en sampling; gehoor en geluid; microfoontechniek; het afmixen van tracks; opnamesessies; mastering; commercials en voice-overs; muziekrecht.
Je kan bij hen ook je eigen lespakket samenstellen. Je kan bijvoorbeeld aan de hand van je eigen muziek tips en trucks bijleren, of je maakt in de les je eigen productie en mix en mastert deze af onder begeleiding van een van de leraren. Als je in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk wilt leren, neem dan contact op met http://www.music-production-course.nl/contact.html
Amadea