hoe dans je?

Ik ga binnenkort uit, maar ik zal echt niet weten hoe je moet dansen!! duzz hoe dans je???? wat moet je doen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vragen aan je ouders of je broer?

Het beste antwoord

Is een beetje kort dag nu..

Kun je oefenen met een paar vriendinnen?

In de disco is het half donker en vol. Dat scheelt:) Eigenlijk niemand let op je.
Je begint op je plaats wat met je schouders om te bewegen en ondertussen kijk je rond. Dan zie je tal van voorbeelden. Als je anders danst dan de rest, dan noem je dat gewoon "je eigen stijl".

Heb je het over stijldansen, dan gauw twee privé-lessen nemen op de dansschool en gelijk inschrijven voor de hele beginnerscursus. Het is voor je hele leven zo makkelijk als je een beetje kunt stijldansen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik zou voorstellen.. bewegen op de maat van de muziek.. kijk vervolgens wat om je heen en zie hoe andere het doen...

daarna kan je je bewegingen een beetje aanpassen aan de mensen om je heen..

zo zou het je moeten lukken...

veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spoedcursus Discodansen

Bijgaande video laat de basis moves zijn. Ze zijn in mijn ogen wel wat ouderwets ;o).

Al beter: http://www.youtube.com/watch?v=fOsWvRzXVJk

Een wat modernere moves leveren dansspellen voor de WII, Playstation of Xbox.

Verder kan je altijd naar anderen kijken en wat heen en weer bewegen. Maar dat antwoord hebben anderen al correct gegeven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Vooral leuk:
http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord van SOM is prima.Je kan ook in google intoetsen : samba dança brazil. Dan kan je uitzoeken wat je het beste lijkt.Veel succes
Het ligt bij mij aan de muziek. Ik beweeg vooral veel vanuit mijn heupen. Op house muziek gooi ik mn handen gewoon in de lucht, en ja op hardstyle kan je als een idioot gaan doen wat je wilt, dat boeit toch niemand. Eigenlijk danst iedereen anders. Kijk maar gewoon eens naar anderen met uitgaan, of zoek wat filmpjes op van concerten of optredens van house artiesten of van feesten. Het gaat echt vanzelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Discotheek muziek kan zijn van electronic tot pop-achtige muziek. Dansen gaat op gevoel. Net als met zoenen en sex, ga mee met 't moment. Je voelt de muziek. Je begint rustig te bewegen op de maat. Sta losjes, beweeg losjes en vloeiend en voor je het weet sta je te dansen. Kijk naar wat andere mensen doen en probeer dat na te doen. Alleen niet te hard van stapel lopen of zuipen. Beide leiden tot niet veel goeds. Verder heeft het geen oefening nodig. Enjoy.