Ik zoek een liedje, vandaag radio veronica 12.16

Ik zoek een liedje die ik vandaag (27-01) hoorde op de radio .. als het goed is radio veronica, het probleem is dat ik een aantal playlisten heb opgezocht maar dat er een gat van 15min is, waar precies mijn nummer onder valt. Hij was bezig in ieder geval op 12.16, het nummer wat erna kwam was 'Cheap Trick - I Want You To Want Me'

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je iets meer over het liedje? oud/nieuw? Genre? Zang of niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zang.. was een vrouw die t zong, oud of nieuw weet ik niet, ik weet niet of het onder die '80 serie valt waar ze mee bezig zijn, maar dat zou dus kunnen. Maarja enige kans dat ik de titel weet te achterhalen is van iemand die toevallig toen heeft zitten luisteren, ik weet er te weinig over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rustig of snel? Pop,rock,hiphop,dance? Een zinnetje misschien onthouden uit de tekst? We komen er misschien wel uit :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus t was niet still got the blues?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rustig.. erhm muziekgenres ben ik nooit zon ster in maar het was gewoon zon rustig nummer, beetje coldplay achtig zegmaar. Zinnetje, ik heb geprobeerd iets te onthouden maar dat ben ik weer half vergeten, iets met you .. washed yourself .. away ofzo .. ik weet t echt niet meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het klonk meer als een hedendaags liefdesliedje (teksten ook gericht op een persoon) alleen was het dat net niet (volgens mij dan)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was dus een nummer precies tussen die still got the blues, en I want you to want me.. irritant dat precies het nummer dat ik zoek er niet op staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das vervelend!

Het beste antwoord

ik kan je niet helpen met je liedje, maar waar je in de toekomst wel wat aan hebt is een 'track id' voor op je telefoon. Deze moet je als je een liedje hoort aanzetten. Deze luistert dan naar het liedje en hij geeft dan de titel en artiest aan. Midomi is een goede applicatie. Succes nog!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan ook op veronica.nl de uitzending terugluisteren