mijn vriendin kan heel mooi zingen ik zelf ok maar wat moet ik doen

ik kan haar nergens inschrijven want dat mag niet van haar ouders ik help haar overtuigen en

Toegevoegd na 1 minuut:
zij weet dat ze heel mooi kan zingen maar we weten niet wat we kunnen doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Neem je zangkunst op met een camera of webcam en plaats het op YouTube. Zo kan je weten of anderen ook vinden dat je goed kan zingen. Als je dan voldoende reacties hebt gehad kan je dat ook aan haar ouders laten zien en dan kan ze vragen of ze op zangles mag om het nog beter te leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon doen die ouders worden wel blij als ze haar op tv zien en trots. xx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, ik klikte per ongeluk op het duimpje omlaag! Maar snel op het duimpje omhoog geklikt.. ;)
Gewoon doen die ouders worden wel blij als ze haar op tv zien en trots.

xx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er een beetje aan hoe jong jullie zijn.

Ik heb gehoord dat er over niet al te lange tijd weer een nieuwe serie The Voice of Hollands georganiseerd wordt. Om je aan te melden moet je een geluidsopname insturen. Pas als die goed genoeg bevonden wordt, wordt zij/worden jullie uitgenodigd.

Als de ouders zien/horen dat ze van de tv haar echt goed vinden, dan gaan ze waarschijnlijk wel overstag.

Andere programma's zou ik als ik jou was niet proberen. Als namelijk blijkt dat jullie gehoor iets anders is dan die van kenners, dan heb je kans dat ze heel erg teleurgesteld wordt en ik vermoed dat haar ouders dat willen voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet het op een cd tje, en stuur het naar een platenmaatschappij, dan hun antwoord afwachten.