Wat is goede opwekkende muziek?

Je hebt zo je tijden dat je het moeilijk hebt - ik heb dat nu - nu heb ik één song waar ik weer kracht van krijg. Maar welke songs kan ik daar nog meer voor gebruiken.

Ik heb nu de song: divo & Celine Dion - I believe in you

Ik wil het liefst rustige nummers (zoals bovenstaand) en met een beetje liefde erin gestopt.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb een 2de song:

Joe - I Believe In You

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterkte, het gaat je wel lukken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks :)

Het beste antwoord

Ik ben niet zo van de zoetsappige, maar dit krijgt mij altijd wel weer uit een dip:

'Always look on the bright side of life' van Monty Python uit Life of Brian.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Briljant nummer, doet het voor mij ook idd +

Andere antwoorden (25)

Alanis Morrisette - One hand in my pocket.

Wordt ik vrolijk van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zelf zou je adviseren: Sonate voor twee piano's in D majeur (Mozart). Daarvan is wetenschappelijk aangetoond dat het stimulerend werkt en een positief effect heeft op je brein (het mozart effect). Maar je moet er natuurlijk van houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het nummer van Noa, 'life is beautiful' is een heel positief nummer en ook mooi gezongen, ik weet niet of je de film vita e bella kent, dat is de titelsong van die film, ik persoonlijk vind het een prachtig nummer.

http://lyricskeeper.nl/nl/noa/life-is-beautiful.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vlinder van Marco Borsato vind ik altijd een mooi nummer en brengt mij weer tot het besef dat je er ook wel komt als je kleine stapjes neemt....je hoeft niet meteen een vlinder te zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Christina Aquilera - The Voice Within en Beautiful
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De muziek van Juan Luis Guerra, en andere ZuidAmerikaanse muziek.
Hier zit voor mij vooral zon in, en een beetje : don't worry-be happy'.
Ogen dicht, muziek een slagje harder, en je zit aan het strand onder een palm uit te kijken over een turkoise zee, met ritselende palmbladeren boven je hoofd...

Een mens heeft niet zo héél veel nodig om te kunnen leven met de wind in z'n haren en de zon op z'n bol, vind ik dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daniel Lohues - Elk Mens Die Hef Zich 'N Kruus Te Dragen

Het is in het drents maar ik kan het goed volgen. De moed die je eruit kan putten is dat er altijd mensen zijn die nog meer zorgen hebben dan jij en dat dat gewoon bij je leven hoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drents ben ik niet zo goed in (lees geen enkel verstand van), maar ik zal het proberen te luisteren ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, nee ik snap er niks van. het werkt wel ik wordt er melig van.
Bobby McFerrin - Dont Worry, Be Happy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bob Marley - Three little birds
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daniel Lanois-The messenger en dan vooral de live versie(The messenger by Daniel Lanois in HD on Qtv) op youtube,mooie tekst en ik word er rustig van,hoog kippenvelgehalte ook maar op de goede manier.Trouwens,The Maker ook van Daniel Lanois,hetzelfde effect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Celebration, Halleluja, Alles van de Stones en de Beatles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens happy hardcore paul estak is een goede ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simply Red - You Make Me Feel Brand New

http://www.youtube.com/watch?v=PssiJ9ywc0g&feature=channel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bed of Roses van Bon Jovi, daar word ik blij van

Toegevoegd na 16 uur:
Bohemian Rhapsody van Queen
(beide nummers ekker hard zetten)

Toegevoegd na 16 uur:
ekker = lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Make it mine van Jason Mraz is heel opwekkend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soulshine Beth Hart
Only love Melissa Etheridge
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dc lewis mijn gebed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sabre Dance: Aram Khachaturian
uit 1942

Toegevoegd na 1 minuut:
Opwekkend, zoals in je vraag. Maar denk niet dat dit hetgene is wat jij zoekt.

Toegevoegd na 52 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=gqg3l3r_DRI

Heb een ander filmpje erop gezet, die bovenste is het vorige nummer uit 1942.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
L.O.V.E. van Natalie Cole, zet 'm hard en zing ook hard mee, daar knap je van op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan toch liever de originele van haar vader
Nat King Cole
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die is ook goed maar toch vind ik die van Natalie iets opwekkender klinken.
Muziek van Stevie Wonder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The flight of the bumblebee! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oude bluegrassmuziek, zoals jimmy martin( six days on the road)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mr. right - a rocket to the moon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik luister dan altijd naar Michael Jackson die heeft echt voor iedere stemming een liedje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Q65 THE live i live