Moet je voor een internetradiostationnetje ook Buma/Sena betalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

ja dat heeft te maken met auteurs rechten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas wel,
aangezien je muziek laat horen aan een (Wellicht) groot publiek (50+).

Maar de kans op controle bij jou radio is klein, tenzij het echt groot wordt.

Had ook ooit internet radiotje.. en nooit boete oid zien liggen, ben er inmiddels al wel lange tijd mee gestopt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Misschien handig als je een inlog systeempje erbij gebruikt?:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dat moet, tenzij je er voor zorgt, dat je van de gespeelde nummers nooit meer dan 30 seconden laat horen. en dat is niet echt aantrekkelijk voor een radiostationnetje natuurlijk.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Als je hiermee bedoeld als ondernemer ja