Ik ben opzoek naar een goede tuner eventueel met narrow functie. TNO heeft eens radio's getest maar mocht deze niet openbaar maken. Heeft iemand tips?

Ik wil graag een radio die een hoge gevoeligheid heeft. Dat je hiermee dus ook zenders kan ontvangen die niet in de buurt zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

als het gaat om een draagbare gaat, zou ik gaan voor de ; k-po wr2100 . prijs ongeveer 80euro. heb hem zelf ook super ding met alles dr op en aan. een echte aanrader .
voor een vaste tuner de sony se serie of een marantz .