hoe heet het nummer van chemical brothers

ze zijn erin geschminkt en ze lopen volgens mij ook op en podium en je ziet ook af en toe skelleten en ze zeggen een paar keer "sst" in het nummer het nummer is al oud een paar jaar ofzo volgens mij zitten er veel rode details in het nummer alvast bedankt

hey boy hey girl is hem niet

calvanize is het ook niet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

hay je heb me wat werk bezorgt.. maar denk dat ik weet wie je bedoelde.. ik heb 1,5u gezocht op hitlijsten. Maar volgens mij bedoel je Big Brovaz - Nu Flow
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

is dit m?
http://www.youtube.com/watch?v=k4VRnPAEdks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
?? hij vraagt om een nummer, niet om een clip...