Hoe heet nr van Pink Floyd in top 2000? Met die vrouwen die alleen zingen erbij.

Toegevoegd na 6 minuten:
The great gig in the sky is het, ben ik al achter. Op welk album staat dit nummer (live)????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moeten schoolkinderen voorstellen als jij tenminste Another brick in the wall bedoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet het al: The great gig in the sky . Nu nog weten welk album

Antwoorden (3)

Another brick in the Wall

Toegevoegd na 1 minuut:
Op nr. 47 in de Top2000, van het album The Wall

Toegevoegd na 17 minuten:
The Great Gig in the Sky staat op:
Dark Side of the Moon

Toegevoegd na 21 minuten:
en de live-versie staat op: Pulse
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Another Brick in the Wall Part 2, en het zijn schoolkinderen die zingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The 1994 live album P•U•L•S•E features a version sung by Sam Brown, Durga McBroom and Claudia Fontaine.

is de enige live versie die ik kan vinden