welk liedje is dit?

http://www.youtube.com/watch?v=eEE1ejx-IeM&fmt=37&hd=1&autoplay=1

8:17

Welk liedje?

Toegevoegd na 11 uur:
En nogmaals: Het is GEEN Klokhuisfilmpje.
Dus kom niet met verwijzingen naar Klokhuis aan!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Ode aan een overleden blusdekentje"?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg dan niks...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de oude tune van het klokhuis

Antwoorden (2)

Veel van de in Klokhuis ten gehore gebrachte liedjes waren van de hand van Willem Wilmink en Ted van Lieshout en getoonzet door Harry Bannink. Na het overlijden van Harry Bannink heeft Henny Vrienten veel muziek voor Het Klokhuis gecomponeerd. Ook Peter van de Witte schrijft en componeert regelmatig liedjes voor het Klokhuis. De liedjes worden afwisselend vertolkt door Jacqueline Govaert, Def P, Loes Luca, Tjitske Reidinga, Bracha van Doesburgh en Katja Herbers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een nep-klokhuisfilmpje, het is een reclamefilmpje voor het bedrijf. Alleen de intro-tune is 'gejat' van Klokhuis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Correctie: bedrijf = ex-bedrijf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is geen echt klokhuis filmpje.
de nummers worden gemaakt door de medewerkers van het klokhuis.