Met welk programma kan ik muziek op mijn Creative Zen mp3 zetten? (en hoe kom ik aan dit programma?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
5.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zat er geen software bij je mp3-speler? Zelf vind ik de synchronisatiesoftware die erbij zit altijd omslachtiger, maar er zijn mensen die het fijner vinden dan mijn externeschijfmethode.

Het beste antwoord

Zoals al genoemd is kan je je mp3 gewoon met een kabeltje op je pc aansluiten en ontstaat er een soort van 'nieuwe map' in 'deze computer' waarin dan de data van jouw mp3 staat.
Wil je toch een programma hebben, dan kan je deze gewoon heel makkelkijk van de creative site downloaden.
Dat heb ik toen ook gedaan met mijn zen mx, en met dat programma kan ik ook filmpjes converteren naar mijn mp3 enzo, heel handig!
http://support.creative.com/Products/Products.aspx?catid=213
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het kan veel simpeler dan dat. Je kunt de mp3-speler beschouwen als externe schijf. Als de de speler aan je computer koppelt, kun je de inhoud bekijken met je Windows verkenner. In nog een scherm van Windows verkenner heb je je muziek, bijvoorbeeld in mapjes die ieder een cd bevatten. Sleep het mapje met de muziek naar het scherm van de speler, en het mapje wordt automatisch gekopieerd.

Als je ingewikkelder afspeellijsten wilt maken, kun je bijvoorbeeld een afspeellijst in Windows Media Player maken, de afspeellijst selecteren en ook weer naar je mp3-speler (waar je alvast een doelmapje hebt aangemaakt) slepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien je de MP3 voor het eerst aansluit op je PC, zal hij de drivers installeren. Hiervoor heb je normaal geen bijkomende software nodig. Als hij dit niet doet kan het zijn dat je onvoldoende rechten hebt of een verouderde windows.

Nadien kan je de MP3 bestanden via windows explorer gewoon benaderen, nieuwe toevoegen etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is kan dat al met Windows Media Player zonder je er wat voor hoeft te downloaden