Welke nummers heeft ron brandsteder no meer gemaakt?

ik verzamel stomme en suffe muziek oudbollige singels.Kringloop winkels enzo zijn en goede voedings bodem voor mijn omvangrijke colektie nu heb ik een singel van ron brandsteder(de tv presentator van vroeger)die zingt over dokter bernhard
dit is zo'n verschrikelijke goede slechte singel dat ik benieuwd ben of hij nog meer op muziek gebied geprobeerd heeft behalve zijn erobics eplee (die ook verschrikelijk''goed'') is en deze singel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3.3K

Het beste antwoord

Onderstaande liedjes zijn uitgebracht door Ron Brandsteder.

Dokter Bernhard 10-7-1976 met Bonnie St. Claire
Lieve Bella Beer 19-9-1981
So Long, Marianne 18-2-1984
Waarom 07-12-1985
Hand In Hand Staan Wij Achter Oranje 12-05-1990

Ben je al een goed eind op weg met je verzameling "stomme en suffe muziek"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Engelen bestaan niet, heerlijk nummer! Tevens gebruikt in Ron's honeymoon quiz.
13 jaar geleden
Had als eerste hier geantwoord . Dit is als waardevol gewaardeerd
Je antwoord “http://www.musicfrom.nl/songteksten/brandsteder,_ron/ hier vind je zijn…” werd als waardevol beoordeeld en ik heb ook al twee leuke reacties gekregen en u is mijn hele antwoord weg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja de vraag was dubbel geplaatst door een storing ik had um een +duimpje gegeven en gemeld aan moderator dat de vraag dubbel geplaatst was bij het andere antwoord stonden twee antwoorden dus...
ik zal um nog een keer een duimpie+geven
geen stress
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké. Snapte er niets van. Dank voor je uitleg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen moeite hoor ik kan me je reaktie heel goed voorstellen ineens antwoord weg terwijl de vraag er nog stond maar ik kon weinig anders doen dan wachten wat er zou gebeuren als ik een van mn vragen zelf had verwijderd had het me 3punten gekost en dat vond ik toch zonde ik wist ook niet of jouw antwoord naar mn andere vraag zou mee verhuizen maar het loopt allemaal goed af behalve dat je niet als eerste in de lijst met antwoorden staat.
bedankt voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken die spelregels nog maar half, kom ik achter :) Weet niks van vragen verwijderen en punten dat het kost.
Ik ga die regels eens goed lezen. Maar daar gaat het inderdaad niet eens om. Als er dingen gebeuren die je niet snapt, dat is vervelend. Maar je hebt het duidelijk uitgelegd hoor! Wat grappig dat je die oude muziek spaart. Is dat nostalgie uit je jeugd of ben je er zomaar mee begonnen?
Als ik die liedjes van Ron B. bekijk, ja, die ken ik allemaal wel. Eigenlijk nu niet meer om aan te horen. Maar destijds paste het wel in de tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee Bestevaer en Ipzy, wordt het niet eens tijd voor een leuke avatar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@bestevear het is op mn 7e begonnen met een oude philipps platen speler en een merkwaadige mix van singels en elpees die ik van een vriend van mn vader kreeg en heeft zich van daar uit verder ontwikkeld.
@stippel eigenlijk wel he?
Ik neem mijzelf iedere keer voor er eentje te gaan zoeken maar kom er niiet toe het is een van die dingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk dat je hebt geantwoord. En die avatar.....oei...blond :)
Hij zong ook mee in een lied van Kinderen voor Kinderen: Moeders wil is wet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft ook nog in 1990 de "geweldige" single genaamd "De Geur Van Appeltaart"gemaakt.