is het mogelijk met Word of Excel bladmuziek te maken?

Dus waarmee je notenbalken muziektekens,notebook, etc kunt schrijven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
6.3K

Het beste antwoord

probeer dit eens
http://www.anvilstudio.com/

erg handig moet ik zeggen :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

in word kan je tabelatuur maken

TAB: ABBA - Dancing Queen

Dancing Queen - transcribed by Gary Chapman
=============

Chords used:

Amaj9 E C# F#m7 B7 Bm7 A D Esus4

E -0---0----4-----2------2-----2----0--2---0------------------------------
B -0---0----6-----2------4-----3----2--3---0------------------------------
G -1---1----6-----2------2-----4----2--2---2------------------------------
D -2---2----6-----2------4-----4----2--0---2------------------------------
A -0---2----4-----4------2-----2----0------2------------------------------
E -----0----------2------------------------0------------------------------

http://tabs.ultimate-guitar.com/a/abba/dancing_queen_tab.htm