Hoe wordt je het snelst bekend?

Ik ben 14 jaar en hou heel erg van zingen! Ik heb vaak in musicals gezongen en gewoon heel veel thuis en soms op feestjes, maar ik vind het leuk om bekend te worden. Hoe zou dit het snelst kunnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Doe mee aan alle talentenjachten en songfestivals die er maar zijn.

Hier vind je een overzicht:
http://talentenjacht.startpagina.nl/

Niet te kieskeurig zijn, gewoon overal inschrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ten eerste zangles, en vervolgens je aanmelden voor een van de tig zangprogramma's die er zijn tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga meedoen aan zo een tv show waar iedereen probeert om de beste te zijn als je goed bent win je en ben je beroemd
13 jaar geleden
SBS6 heeft volgens mij programma's waarbij kinderen al dansend op het ijs hun paranormale gaven tentoonspreiden. Dus bij deze zender zal je vast wel op een of andere schaamteloze manier bekend kunnen worden bij een groot deel van de Nederlanders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, en er zijn geen ouders die ze in bescherming nemen. Waar gaat het heen..........;)
Ook fijne dagen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje:) Jij ook een gelukkige kerst gewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bah, bah en jasses.
Maar ja. +
Ga naar Amerika, neem een schoen mee en gooit deze tegen het hoofd van Obama. Zodra de camera's op jou gericht zijn begin je te zingen!

Wedden dat je de volgende dag op het nieuws bent? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door heel hard te werken en goed te worden in het vak zingen.
Je moet voorkomen dat je zo n genante eendagsvlieg wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via YouTube. Dan moet je niet elke probeersel van zingen erop plaatsen, Maar alleen de Super goede zaken.

Kijk maar eens naar de filmpjes van dit jongetje. Hij heeft inmiddels een platencontract en is op grote talkshows geweest in Amerika.
Ook de Nederlandse heeft op deze manier een platencontract in Amerika gekregen.
Dus als je echt heel erg goed bent...

http://www.youtube.com/watch?gl=NL&client=mv-google&hl=nl&v=VGe2cwsR-IQ&rl=yes

De Nederlandse:
Esmee

http://www.youtube.com/profile?user=esmeedenters#p/u/4/E6bG8WFC430

http://willy4it.web-log.nl/willy4it/2007/02/platencontract_.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Esmée_Denters

http://www.youtube.com/watch?v=-5Q4UHs8L0I&feature=related

een professioneel resultaat...
http://www.youtube.com/watch?v=gZSkVBU_4VU
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zangles nemen , liedjes professioneel laten opnemen en de tracks in het begin zonder beeld op youtube zetten. Bedenk wel of je beroemd wil worden onder je eigen naam of onder een artiestennaam, als je naam lekker bekt is dat een pré. Stuur de links van je you tube tracks naar programmamakers, niet te opdringerig en slecht eenmaal naar 1 programma maker. En begin niet te hoog, dus niet meteen naar Giel Beelen of Gerard Ekdom, maar probeer eens in de nacht op de radio te komen. Guus Meeuwis is ook voor het eerst in de nacht op de radio te horen geweest, dus dat kan een goed begin zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idols
xfactor
the voice of holland

Net zoals Madonna:
Met een koffertje met de trein naar een zangsacademie, en kijken hoe ver je komt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het snelst denk ik toch wel via youtube, aangezien er velen van dit gebruik maken...
En je zo gauw ontdekt word.

Helaas word youtube ook gebruikt voor mensen die totaal geen talent hebben ook, en dat ziet men dan natuurlijk liever niet.
Dus liefst enkel de dingen plaatsen waar je denkt echt goed in te zijn, of waarbij anderen ( gezin, familie, vrienden ) je zeggen waar je wel goed in bent.

Youtube staat vol met mensen die willen ontdekt worden, en het is het meest voor de hand liggende platform van tegenwoordig toch ook wel.

Vergeet niet te linken.
Hiermee bedoel ik..., heb je bv. Netlog of Facebook, of een eigen site ofzo?
Vermeld dan op al die dingen iets van je video's en met een link.
En verder kan je het natuurlijk ook nog verspreiden via chat of mail...