Als ik mijn hoofdtelefoon in mijn laptop doe, komt er geluid uit de hoofdtelefoon én de speakers.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ga even naar dat balkje onderin daarin zie je z'n speakertje. klik daarop. En vanuit daar kun je de speakers uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal kan je dat softwarematig bij de instellingen van de geluidskaart aangeven."luidsprekers uitschakelen bij inpluggen koptelefoon" of zoiets moet er staan.