Wat is de naam van de nieuwe single van Michael Jackson?

Ik hoorde gisteravond op 3fm bij Ekstra Weekend tussen 19:00 en 20:00 de nieuwe single van Michael Jackson. Ondanks dat ik nooit echt fan van hem ben geweest (en dat ook niet plotseling ben geworden nadat hij dood is), vond ik het een erg goed nummer. Weet iemand wat de naam van de single is?

Toegevoegd na 21 minuten:
Nee het ging niet om het nummer met Akon. Die vind ik zelf ook erg tegen vallen. En ik snap dat een nieuw nummer van een overleden artiest ook niet mogelijk is, maar ik bedoel dan natuurlijk het meest recente uitgebrachte nummer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

Je kan op de website van 3FM zien welke nummers ze gedraaid hebben. Echter ik zie op die datum en tijd geen nummer van MJ staan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik ook niet. Daarom vroeg ik het hier maar misschien luisterde verder nog iemand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu staan ook niet alle nummers in dat lijstje, alleen de nummers die ze vantevoren ingepland hadden om te draaien volgens mij. Als een DJ dus besluit om wat anders tussen door te draaien dan staat die plaat hier niet in.

Andere antwoorden (3)

Hold My Hand.
Schijnt erg tegen te vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The King of Pop zingt samen met Akon het nummer "Hold My Hand".

Toegevoegd na 24 minuten:
'Hold my hand' werd al in 2007 opgenomen, maar het nummer was toen nog niet klaar. Akon heeft het nu afgewerkt. Het duet van de twee staat op het postume album van de 'King of Pop' dat komende week officieel wordt uitgebracht.

Toegevoegd na 40 minuten:
Maar als het dan echt deze titel niet zou zijn, dan bedoel je waarschijnlijk "Breaking news". Oorspronkelijk werd gedacht dat dit nummer de eerste single zou zijn van het album Michael. Sony Music heeft echter bevestigd dat "Breaking News" niet zal worden uitgebracht als officiële single, maar als promotionele teaser. De eerste echte single van het album wordt Hold My Hand.
Amadea
13 jaar geleden
Een nieuw nummer van een dood iemand is niet mogelijk. Het kan dus hoog uit gaan om een oud nummer (of remix) dat voor het eerst officieel wordt uit gebracht.
Maar zoals mijn voorganger schreef, gaat het hier om: "Hold my hand" en is het een oud nummer uit 2007.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, want iemand die dood is kan dat nummer niet al opgenomen hebben en dat het nu pas uitgebracht wordt? Dan is het echt wel een nieuw nummer hoor. Want stel dat U2 een nieuwe nummer uitbrengt (en ze leven en bestaan nog), dan is deze ook al wel eerder opgenomen. Totale onzin dus je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je lezen? Ik schreef al dat het een bestaand nummer uit 2007 was. Dus niet nieuw. Het wordt alleen pas NU, uit commercieel oogpunt, op de markt gebracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het voor een deel wel met je eens, dit zijn toch nummers die Michael Jackson zelf niet had willen uitbrengen.