Eind jaren '90 (denk ik) was er een videoclip die geboycot/banned werd op MTV. Lees verder...

Ik vond die videoclip EN muziek heel gaaf destijds. Ging over iemand die liep en zijn ledematen verloor naarmate de clip vorderde. Wat ik me vooral kan herinneren waren zijn benen/botten die braken tijdens het lopen tot op de knieën. Was waarschijnlijk in die tijd erg controversieel, omdat het heel echt leek of de boodschap ervan ivm de boycot. Ik kan niet meer info geven helaas, omdat ik simpelweg niet meer dan dit herinner...

Toegevoegd na 2 minuten:
Graag een link als je het weet! Alvast bedankt! ;)

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor de duidelijkheid (sorry...): Wie kent/herinnert zich deze video en zo ja graag eventueel een link dus. Heel hartelijk bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
13 jaar geleden
En wat is je vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of iemand die video kent en waar hij ergens nog te vinden is. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duh...

Het beste antwoord

Dat is Leftfield & Afrika Bambaataa met het nummer Afrika Shox en de videoclip is gemaakt door Chris Cunningham. Zowel het nummer als de clip vind ik fantastisch :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is voor mij best lang geleden, maar dit zou de clip kunnen zijn. Ik laat mijn vraag wel even staan, maar alvast superbedankt!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!