Hoe heet het liedje met de videoclip van de zangeres huilend op de achterbank van een auto? En wie zingt het?

Het is een recent uitgebracht liedje, dus uit 2008 of 2009. De zangeres begon onbedoeld te huilen tijdens de opnamen van de videoclip. De regisseur vond dit zo mooi dat hij liet doorfilmen en dit uiteindelijk heeft gebruikt voor de videoclip.

Misschien is het een liedje over een verloren liefde of liefdesverdriet.

Ik meen dat er in de titel van het liedje het woord "road" of "way" voorkomt.

Kan je een link naar de videoclip geven?

HijDieNietsWeet, dank voor het juiste antwoord!

Antoni
14 jaar geleden
in: Muziek
3.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen dank! Wat trouwens ook een mooie clip is met een traan erin: 'Nothing Compares 2 U' van Sinéad O'Connor en DIE traan was ook niet gepland.

Het beste antwoord

Dat is Warwick Avenue van Duffy!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Moet ik nog zeggen dat het antwoord helemaal goed is? 11 punten voor dit antwoord! Leuke reacties van jullie, Pikkebaas en OsFa! Ja, het is bizar dat mensen dit kunnen en tegelijk iedere keer weer een leuk raadsel voor de mensen die het kunnen oplossen. Ik had trouwens wat meer informatie kunnen geven, want ik wist dat de titel uit twee woorden bestond en dat het eerste woord een plaatsnaam of zoiets was. Zelf dacht ik aan een Amerikaanse staat. En "road" of "way" was ook bijna goed in mijn omschrijving... Misschien kunnen jullie het volgende "raadsel" oplossen...als ik weer de naam van een liedje ben vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad het is van Duffy.
Echt een goed nummer joh!!

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is het Duffy....

When I get to Warwick Avenue
Meet me by the entrance of the tube
We can talk things over a little time
promise me you won't step outta line

When I get to Warwick Avenue
Please drop the past and be true
Don't think we're okay
Just because I'm here
You hurt me bad but I won't shed a tear

I'm leaving you for the last time baby
You think you're loving,
But you don't love me
I've been confused
Outta my mind lately
You think you're loving,
But I want to be free, baby
You've hurt me.

When I get to Warwick Avenue
We'll spend an hour but no more than two
Our only chance to speak once more
I showed you the answers, now here's the door

When I get to Warwick Avenue
I'll tell you baby that we're through

I'm leaving you for the last time baby
You think you're loving,
But you don't love me
I've been confused
outta my mind lately
You think you're loving,
But you don't love me
I want to be free, baby
You've hurt me.

All the days spent together
I wish for better,
And I didn't want the train to come
Now it's departed, I'm broken harted
Seems like we never started
All those days spent together
When I wished for better
And I didn't want the train to come.
No, no.

You think you're loving
But you don't love me
I want to be free, baby
You hurt me
You don't love me
I want to be free
Baby you've hurt me
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Dankjewel, pinkie, voor de songtekst! Het liedje dat ik bedoelde, is inderdaad Warwick Avenue van Duffy.