Wie weet wat er van deze groep geworden is?(bestaan ze nog als groep)?

http://www.youtube.com/watch?v=rSzpOUwiLkc

speciaal voor Jinx: ik heb het over de Nightcrawlers...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ps..nee die zanger..das niet Dries Roelvink..;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de clip was leuker dan het nummer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prachtig nummer. kwam eerst als underground hit en 2 jaar later werd het een "comerciële hit.
ben nu net terug van barca overwinning vieren, maar ik ga je morgen een beter antwoord geven.
ciao voor nou! :)

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Das lang geleden! Ik weet nog goed dat me broer dit altijd luisteren.. Er zijn trouwens ook echt een stuk of 100 remixen op gemaakt, ik hoor hem nog steeds wel eens langs komen.

Maargoed, de Nightcrawlers:
1 album uitgebracht in 1995, Let's Push It.
In 1996 is er nog een mixalbum gekomen, namelijk 'The 12" Mixes'

Daarna (volgens mij) niets meer.