Wie kent dit nummer: bij de herhaling van Do you think you can dance, dat langzame nummer met een buro op het podium.

Het is van ongeveer 2003/2004 en het kwam in top 40. De tekst gaat ongeveer zo: all around me, I see different faces, nobody knows me, the beste dreams I have, are the one that I am dying.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi hé..........

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het filmpje is ook mooi, he?
Hier nog 'n linkje naar de tekst: http://www.metrolyrics.com/mad-world-lyrics-gary-jules.html