Wat is de songtekst van Goose-Words

Toegevoegd na 1 uur:
The band Goose (http://www.goosemusic.com/).
Met het nummer Words. Deze staat nu in de TOP40 en krijg de lyrics niet gevonden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Je zal je vraag toch duidelijker moeten stellen want deze songtekst kan van verschillende artiesten zijn.

Toegevoegd na 8 uur:
Je kan ook op onderstaande bron klikken en vandaar uit verder zoeken. Ook zou je ook de belgische site van de muziek sites kunnen kijken. succes