Ik zoek een liedje/clip met een zangeres (met dacht ik een hele simpele naam) die zit met haar gitaartje aan de waterkant.

Tekst was dacht ik iets met waterkant en 'maakt mijn wereld zo klein'. Het liedje komt dacht ik uit 2009. en heeft mooie groene contrasten in de videoclip. Het begin van de clip begint met dat je haar naar het water ziet lopen en het is een majeur/vrolijkachtig liedje.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

gevonden!!!! Toegevoegd na 5 minuten: vrouw - gitaar - simpele naam - groene contrasten - begint met naar het water lopen - vrolijk liedje. Als dit hem niet is..... Eefje - Kantlijn In de aarde langs de paden zoek ik de mooiste uit ik bewaar ze, ik bewaar ze tot m'n zakken te zwaar zijn even later, even later golven golfjes tegen de rand van het water, van het water aan de overkant dit is nu hoe simpel 't kan zijn alle dagen steentjes rapen langs de kantlijn alle golven volgen tot ze weg zijn vergeten na te denken maak m'n wereld zo klein en de kleuren, alle kleuren aan de heldere lucht, want de zon gaat onder hij gaat onder aan de horizon en de avond, ja de avond de avond valt en ze neemt me mee dichter naar de waterkant dit is nu hoe simpel 't kan zijn alle dagen steentjes rapen langs de kantlijn alle golven volgen tot ze weg zijn vergeten na te denken maak m'n wereld zo klein dit is nu hoe simpel 't kan zijn alle dagen steentjes rapen langs de kantlijn alle golven volgen tot ze weg zijn vergeten na te denken maak m'n wereld zo klein en de avond, ja de avond valt in het water als de zon zakt en het water brandt dan zwem ik tot de bodem waar ik honderduizend mooie stenen vind en ik weet toen ik ze gooide lang geleden op avonden als deze toen was ik nog maar een kindje dit is nu hoe simpel 't kan zijn en de avond, ja de avond valt (dit is nu hoe simpel 't kan zijn) en de avond, ja de avond valt (dit is nu hoe simpel 't kan zijn) dan zwem ik tot de bodem waar ik honderduizend mooie stenen vind dit is nu hoe simpel 't kan zijn alle dagen steentjes rapen langs de kantlijn alle golven volgen tot ze weg zijn vergeten na te denken maak m'n wereld zo klein (dit is nu hoe simpel 't kan zijn) lang geleden op avonden als deze (dit is nu hoe simpel 't kan zijn) toen was ik nog maar een kindje

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=Pr9l856ol1c

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100