Uit welke film komt dit fragment?

Ik loop er al heel de dag mee rond en kan er niet opkomen.
Een man (volgens mij is het een comedy, want ik heb het beeld van een comedy-acteur voor me) wil heel graag een vreselijk duur pak kopen, maar zijn vrouw en dochter (?) komen dan de winkel binnen. Hij heeft geen geld hiervoor, maar blijkbaar voorheen wel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat je toch iets meer info moet geven.
is het een oude film? beschrijf de acteur? beschrijf de scene
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie geen fragment.
Antoni
14 jaar geleden
Een beschrijving van een fragment is ook een fragment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Non, ceci n'est pas un fragment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toch grappig dat niemand het weet en vraag wordt interessant gevonden..mmm heb je een dubbel account..? ;-)

Het beste antwoord

Verenigde Staten
Romantiek / Komedie
124 minuten

geregisseerd door Brett Ratner
met Nicolas Cage, Téa Leoni en Don Cheadle

De steenrijke yup Jack Campbell heeft het prima voor elkaar. Hij heeft een ruim luxe appartement, een supersnelle Ferrari, gigantisch veel geld en hij is nog steeds vrijgezel. Dan wordt hij op een ochtend gewekt door... zijn hond, zijn twee kinderen en zijn vrouw in hun doodnormale huis in een heel gewone buurt. Alles is plotseling anders, heel kleinburgerlijk. Zijn appartement is opeens niet meer van hem, en op zijn werk hebben ze nog nooit van hem gehoord. Onverwachts voor hem blijkt echter dat het familieleven ook zijn aantrekkelijke kanten heeft: liefde, romantiek, gezelligheid en humor. Hij krijgt hier meer dan zijn deel van en begint zich al af te vragen of hij wel terug wil naar zijn oude vertrouwde snelle zakenwereld.

Toegevoegd op 21-05-2009 18:02:11
Titel is The Family Man
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, dat is hem.
Thnx!