Wie kent de natuur documentaire met daarin o.a. een boom met vruchten die gegist zijn en de dronken dieren die ervan aten?

Twee fragmenten ken ik nog. Dat waren de dronken dieren die zich gedroegen als mensen. Dus apen en andere dieren die echt niet meer op hun benen konden staan. Een andere was een vis waarbij de jongen de bek in zwommen bij gevaar. Het jaartal weet ik niet. Het was zeker wel van voor de jaren 90.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

"Animals are beautiful People."

DVD is niet in Nederland verkrijgbaar (tenminste, de laatste keer dat ik gezocht heb, zo'n maand of 4 geleden nog niet).

Als ik één documentaire graag in mijn bezit zou hebben.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Animals_Are_Beautiful_People

Toegevoegd op 19-05-2009 20:43:35
Van dezelfde regisseur zijn ook de docu-films The Gods must be crazy part I & II.
Deze zijn ook echt hilarisch.
Ik heb ze een jaar of drie geleden gekocht bij bol.com, maar ik zag net dat ze daar niet meer te krijgen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Toch ligt ie voor het opscheppen, als je weet hoe het moet:
http://www.binsearch.net/?q=animals+are+beautiful+people&max=100&adv_age=300&server=
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben niet zo van het downloaden van films. Heb wel eens pogingen ondernomen maar was nooit echt een succes. Ben meer van het rippen van geleende DVD's...
AWM
14 jaar geleden
Ja, maar met dit soort films, die echt nergens meer te vinden zijn, is dit de enige manier...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mwaah.. kan hem eventueel nog altijd van amazon in GB halen. Probleem is alleen dat mijn ouders ook graag meekijken en die zijn niet al te best in engels, ik wil hem dus graag ondertiteld hebben...
AWM
14 jaar geleden
Dan zit er maar één ding op:
De DVD de-muxen en deze erin zetten:
http://www.subtitlesbox.com/nl_subtitles_movies.php?movieid=2425 Maar je moet wel even weten hoe je dat doet, staat wel beschreven op de diverse websites.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De DVD de-wattes?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat weet ik, zie mijn 2e reactie hierboven. Ik heb echter ouders die ook graag meekijken, maar niet echt goed in engels zijn. Wil het het liefst ondertiteld hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Gods Must be Crazy, geweldig, wat een colaflesje niet teweeg kan brengen! Ik heb jaren niet meer aan die film gedacht. Bedankt voor de herinnering, ik moet er nog steeds om glimlachen. +1

Andere antwoorden (3)

"Animals are people too"uit 1974.
Zie Youtube filmpje.

Toegevoegd op 19-05-2009 20:46:05
Correctie:
Animals Are Beautiful People (1974)
Directed by Jamie Uys. With Paddy O'Byrne.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel knap dat je altijd een bron kunt vinden Antwoordman... +1
AWM
14 jaar geleden
{bloos}
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja idd...
+1 als ik mocht stemmen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha heb net ff gekeken..kom niet meer bij!!!
ja dat was een film van Bert Haanstra bij de beesten af

Toegevoegd op 19-05-2009 20:25:10
...ik twijfel nu....
nou ja ...Bij de beesten af is in ieder geval leuk om te zien...

Toegevoegd op 19-05-2009 20:26:24
ik denk dat Antwoordman meer gelijk heeft dan ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, klopt die titel die hierboven is gegeven. Hij is ook nog te koop via de internationale amazon site, zie link