is als vrouw meespelen in een pornofilm lucratief? (zie uitleg)

Gisteren keken we even naar een pornofilm. Ik kreeg bijna plaatsvervangende pijn bij het zien van al 'dat dubbele geweld' tussen die vrouw en de twee mannen. Mijn man zei dat ze dat wel even pikt (wat een woordkeus)...want ze loopt goed binnen met zo'n film. Ik betwijfel dat eigenlijk. Misschien als ze het dagelijks doet, maar dat geloof ik ook niet. Iemand een antwoord??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Voor zover je wikipedia mag geloven, kan zo'n dame meer dan 100K dollar per jaar verdienen, wat zeer ruim boven modaal is.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pornographic_actor#Pay_rates

According to Videobox, a porn website, actresses make these rates: Blowjobs: $200–$400; Straight sex: $400–$1,200; Anal sex: $900–$1,500; Double Penetration: $1,200–$1,600; Double anal: $2,000. For more unusual fetishes, women generally get 15% extra. [14]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

een vrouw die in een porno film meespeelt maakt haar eigen keuze hierin
het is ook maar een film, het zijn acteurs die het maar spelen, zelfs dubbel geweld.
ze moeten de kijker een bepaalt beeld geven dat ze het erg vinden of pijn hebben, maar t is maar gespeeld, er zijn immers mannen die opgewonden raken bij zon film, omdat er een bepaalde macht word gebruikt op die vrouw, maar als de opnames klaar zijn lopen de vrouwen weer te lachen zeker als ze hun bankafschrift weer zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je denkt toch niet werkelijk dat alleen mannen opgewonden raken bij het zien van een pornofilm of wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik word er niet warm of koud van
ik vind t helemaal niks dus...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb wel eens gekeken maar er gaat niets boven zelf seksen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja precies demelza
op je eigen manier toch!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.....mannen die er opgewonden van raken...
en vrouwen niet zeker.
Alleen die praten er niet over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit onderzoek blijkt dat vrouwen wel degelijk opgewonden raken van het zien van zulke beelden, maar: het gaat dan om pure vaginale opwinding. Het lijf reageert wel, maar dat is iets heel anders dan wat de meeste mensen 'opwinding' noemen, als in 'z in om seks te hebben' - daar is toch iets meer voor nodig dan alleen porno, voor de meeste vrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik word er ook wel opgewonden van maar niet van alle porno.
Jazeker zal het lucratief zijn. Maar veel vrouwen kiezen er zelf voor om mee te doen in een film. En ook wat ze wel en niet willen doen. Als je vaker naar soorten films hebt gekeken, zie je dat er veel soorten porno is. Dus lesbisch, hetro, homo, sm en nog veel meer. Ieder mens heeft zijn ideeen over seks en wat ze lekker vinden en er zijn echt wel mensen die hetzelfde doen als wat je in de film ziet. Dat je vrouw het " raar" vind, betekent niet dat anderen vrouwen het misschien wel lekker vinden en ook in het gewone leven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb wel eens gehoord, dat een vrouw zo'n 3-5x meer krijgt betaald dan een man (op hetzelfde 'niveau').
Eenmalig zal je er niet rijk van worden maar als je in 'de business ' zit......
13 jaar geleden
Ha, die Juni10;

Ik kan me drie redenen voorstellen om mee te spelen in pornofilms: de betaling, een seksverslaving of criminele dwang. Even ervan uitgaande dat de laatste categorie alleen bij hele obscure filmpjes gebruikt wordt denk ik dat de bekendere pornoacteurs gerust wel goed voor dat werk betaald zullen worden. Zeker de megasterren in die branche zullen er echt geen baan naast hoeven te houden, gezien de eerder genoemde bedragen. Een eventuele bijkomende seksverslaving is daarbij misschien wel een bruikbare eigenschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje pornoster tekent vaak een contract voor een bepaald aantal films per jaar of voor een bepaald aantal scenes per jaar bij een filmmaatschappij. En hiervoor kan ze dan inderdaad een ton of 2 per jaar mee verdienen. Als je al een beetje bekend bent in het"normale" leven, dan zijn de verdiensten nog hoger, zoals je in het voorbeeld kunt zien bij de link hieronder...