Hoe heet deze film?

Ik weet het nog vaagjes, sommige delen kloppen misschien niet:

Er was een jonge die hackte, en die kwam bij defensie terecht en daar was een computer waarmee hij kon praten. Die computer vroeg of hij een spel wilde spelen, en dat ging over landen bombarderen met atoombommen enzo. En dat ziet de fbi/defensie dan en dan komt er dus paniek en word die jonge ontvoerd door FBI/defensie en moet hij het maar zien op te lossen.

Zoiets was het, spel gedeelte is zeker weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wargames!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://nl.wikipedia.org/wiki/WarGames
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fantastisch! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooh uit the good old days!+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yup
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent gewoon fantastisch! Dankje!

Andere antwoorden (1)

The Hacker??