ik las ergens dat er een derde film van anubis uit komt waneer is dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niemand weet dit en niemand wil dit weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dus wel anders vraag ik het toch niet

Het beste antwoord

Ja, die is er.
Het is geen bioscoopfilm, maar een film die direct op tv uitgezonden gaat worden.

"Het Huis Anubis en de terugkeer van Sibuna! is de derde Nederlands-Belgische televisie-film, gebaseerd op de serie Het Huis Anubis. Het verhaal zal gaan over de voormalige bewoners, drie jaar later. Deze film betekent ook het definitieve einde van Het Huis Anubis. Ondertussen loopt de serie door met nieuwe bewoners in Het Huis Anubis en de Vijf van het Magische Zwaard.
De film werd in september opgenomen. De regie ligt in handen van Dennis Bots. De film komt op 31 oktober 2010 op Nickelodeon."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Huis_Anubis_en_de_terugkeer_van_Sibuna