Gisteren in de film 'Eat, Pray, Love' zei iemand: " Ik kan niet vliegen, ik heb geen tanden". Wat heeft dat met elkaar te maken?

Toegevoegd na 14 minuten:
In een vliegtuig hé ;-D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien om dat de maaltijden die je in het vliegtuig krijgt alleen te consumeren zijn met een sterk gebit?
Meestal is het eten niet echt om over naar huis te schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een wat morbide grap: als je neerstort (dus een vliegtuigramp) vindt aan de hand van het gebit de persoonsidentificatie plaats. Als je geen tanden hebt blijf je dus wellicht de grote onbekende.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ een goeie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel slim bedacht:d