Worden de films in imax Nederland de films ook in 3D vertoond?

In november komt de nieuwe Harry Potter in de bioscoop.
Deze film word in 3D getoond,nu wil ik heel graag deze film én in het groot en in 3D zien.
Nu weet ik wel dat deze film in imax komt,maar ik kan nergens lezen of in imax de films ook in 3D vertoond word.

Wie kan mij hier meer over vertellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

De nieuwe 3D films die in de IMAX theaters draaiden, werden tot nu toe altijd ook in 3D uitgezonden.

Warner Bros heeft nu echter bekend gemaakt dat het ze niet gaat lukken om de nieuwe Harry Potter film op tijd in 3D te maken. De film komt dus wel in de IMAX theaters, maar zal 2D zijn. De tweede helft van het 7de deel wordt waarschijnlijk wel in 3D uitgebracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij in de pathe imax theaters van Amsterdam / Rotterdam / Eindhoven wel. ze adverteren in elk geval met 3d. Anders moet je ze voor de zekerheid ven bellen.