Kan je jonger dan de leeftijdsgrens met een volwassene in de bioscoop een film kijken? Zie uitleg.

Mijn zusje is 2 jaar en de film is voor 6 jaar en ouder. Er zijn wel 3 volwassenen bij en iemand van 8. Zou ze dan wel mee komen, het is happy feet 2.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me los van alles helemaal niks om met een tweejarige 90 minuten in een bioscoopzaal te zitten. Volgens mij zijn die hele jonge leeftijden adviezen, anders dan de 16+ leeftijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een tweejarige is het geen pretje om 1,5 uur stil te moeten zitten. Wacht lekker tot de dvd uit is en kijk gezellig thuis met elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach nee.... @nfjuhrend ! Dit wil je toch echt niet je kleine zusje van 2 jaar aan doen? Veel te heftig om zoveel indrukken ineens, haar te laten ondervinden.

Het beste antwoord

Ja hoor die mag gewoon mee alleen zal ze de film niet kunnen volgen omdat ze zo jong is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn zusje denkt als een 4 jarige dus dat gaat wel lukken :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lieve @nfjuhrend, ik vind het heel lief van jou, dat je je zusje ook graag mee wilt nemen naar de bios. Doe dat toch maar even niet, ook al denkt ze als een 4 jarige. Maak het haar niet al te moeilijk om nu al zoveel (en teveel) indrukken te krijgen. Snap je?
Lieve knuf voor jou en je kleine zusje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen vind ik dat ze de film misschien niet zult begrijpen :P.

Andere antwoorden (1)

Dat verschilt per bioscoop, maar bij de meeste bioscopen mag dat gewoon.

Toen ik 9 was, mocht ik ook bij 12+-films naar binnen.