En dat zal je niet rap vinden ook, het is tenslotte te duur om dat te publiceren op het internet. Southpark laat hun series op het internet staan, maar dan wel zonder nl ondertiteling ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij mag dat ook niet van Brein
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoiets ben ik ook nog nooit tegengekomen.
je hebt wel websites waar je gratis online films kan kijken maar goede kwaliteit vind je eigenlijk bijna niet.
en stichting brein heeft er niks mee te maken want online kijken is gewoon legaal, alleen het aanbieden van beschermd materiaal is strafbaar. maar aangezien de servers van die websites gewoon ergens op de bahama's staan hebben ze daar ook geen last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel.
1)Je kiest je film datje wil zien.
2)Je gaat op stagevu, en streamt de film zonder hem te kijken
3)je slaat de film op door rechts te klikken
4)je converteerd de divx extensie naar een mp4 extensie
5)je download de ondertiteling, en steekt die in dezelfde map als de film
6)je download en start VLC player op
7)je start de film met VLC klikt rechts video->subtitles track-> kiest je ondertiteling die je gedownload hebt

Het converteren zal zeer veel tijd kosten dus raad ik aan direct een mp4 file te downloaden via een torrent of rapidshare/megaupload

Alle links geef ik vanonder in de volgorde van de stappen.

Toegevoegd na 2 minuten:
stap 4 gaat met divx normaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze site staan goeie films. veel pelzier er mee