Hoe heet de film over een man die wakker word van de wekker, drukt wekker uit om 7/8 a.m. en komt er achter dat er nog maar 3 mensen op de wereld zijn

Op het eind rijd een vrachtwagen een kerncentrale in.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

klinkt als een filmpje van "the twilight zone".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Quiet Earth.

Mooie film trouwens :)

Toegevoegd na 28 minuten:
ff de film gekeken, hij drukt de wekker niet uit. Om 6.12 uur zijn er de lichtflitsen, later wordt hij vanzelf wakker. De wekker staat gewoon stil en floept naar 6.13 als hij er op tikt.

De blanke man komt later een vrouw met rood haar tegen en nog later samen een zwarte man. Met zijn drieën proberen ze de vermoedelijke oorzaak te vernietigen. Een test faciliteit. Die blanke keren rijdt er inderdaad met een vrachtwagen vol explosieven op in. BOEM

Toegevoegd na 12 uur:
keren = kerel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wauw klinkt gaaf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dat niet die nieuw zeelandse film over de laatste dag