Hoe zet je apart gedownloade ondertiteling onder je film?

Ik heb ondertiteling gedownload op: www.nlondertiteling.com maar ik snap echt niet hoe ik die ondertiteling nu onder de film moet zetten. Er stond wel een uitleg bij maar die vond ik niet erg duidelijk. Kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe dit moet en welke programma's ik hiervoor nog moet downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Als ik jou was, zou ik vlc player instaleren Snel en gratis te downloaden.... deze pakt automatisch de ondetitels mee... (wel in dezelfde map stoppen natuurlijk!)

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel, ik ga het zo meteen proberen!

Andere antwoorden (2)

Met VLC Player kan dat heel makkelijk.
Media -> Advanced Open File en je kunt ondertiteling erbij zetten.

www.videolan.org
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet de film en de ondertiteling dezelfde documentsnaam geven, dan word het als 1 document afgespeeld