Hallo, ik zoek een film waarin een jongen een soort tover broek had , iedere keer als hij in zijn broekzak voelde kwam er weer geld uit.

het is al een oude film dus verder weet ik er niet veel meer van

Toegevoegd na 1 dag:
ja het is idd "(Pojken.Med.Guldbyxorna) jongen met de gouden broek"

nu alleen nog een nederlandse of engelse versie vinden

iemand een idee ???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
sterredag
3 jaar geleden
Ik kwam door een zoekopdracht deze vraag tegen en ben erachter gekomen dat deze serie in 2014 in Zweden is verfilmd! Misschien leuk om te weten!

Antwoorden (3)

The Never Ending Story misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een hele oude film is dan is dit hem misschien...
A Priceless Pocket

Mocht het hem niet zijn dan hoop ik op wat meer informatie over de film ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het niet de (oude) tv-serie "de jongen met de gouden broek"

http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1913&Itemid=354

of is daar later nog een film van gemaakt?