Hoe filmen ze in een spiegel?

Hee iedereen,
Ik zag net op de reclame een pov van een vrouw die in de spiegel keek maar je zag de camera niet in de spiegel hou kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Zal wel aan de hoek liggen, waarmaak is opgenomen.

Toegevoegd na 50 minuten:
waarmaak, moet uiteraard waarmee zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De camera filmt vanuit een hoek waardoor je de camera zelf niet ziet. De acteur kijkt in de spiegel, in de lens van de camera, zodat het lijkt alsof die van voren in de spiegel kijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga zelf maar eens voor een spiegel staan. eerst recht ervoor. en dan stapje naar link. net zolang tot je jezelf niet meer ziet ;)
een peroscoop is ook gemaakt met twee spiegels in een graden van 45 geloof ik. zodat je bij een duikboot boven het water kunt kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bewerking op de computer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een reclamespotje is alles mogelijk. Ik ken het spotje niet, maar misschien was het wel een tweeling of was de camera verstopt in het decor. Of...
Alles kan in de reclame.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn spiegels waar je doorheen kunt kijken. Jij kijkt in de spiegel en ziet je zelf. De ander staat aan de andere kant van de spiegel en ziet jou. Zo zal het wel gefilmd zijn ook