Welk rustig liedje (desnoods piano) kan ik goed gebruiken als achtergrond muziekje voor mijn zelf bewerkte film?

Het gaat om een bruiloftsfeest.....
En waar kan ik die dan gratis downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

op tv Rijnmond heb je een programma " Meelopers". De begintune is heel rustig. Dat lijkt mij perfect. Ik weet niet waar je dit kunt downloaden. Misschien kun je even bellen. 010-707 5 707.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ligt aan je filmprogramme.

Ik kan mijn eigen cd's rippen en in de film opnemen.

Dan kun je dus rekening houden met de smaak van het bruiloftspaar en daar een cd op kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(oude) klassieke muziek is vrij van rechten en dus vrij te downloaden.

http://www.pepermunt.net/muziek/waar-kan-ik-muziek-downloaden.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm,
Extreme - More Then Words
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien iets van Vangelis, maar dan moet je wel een programma'tje hebben waarmee je kan downloaden