Ik zoek een film over een boze vrachtwagenchauffeur

Ik zoek dus een film over een paar jonge mensen, Ik denk een vriend en vriendin van elkaar. Die lopen te ouwehoeren in een hotel. Ze sturen een prostituee (denk ik) naar binnen bij een vreemde hotelbezoeker. Opeens horen ze een schot en is die prostituee dood.

De jongeren schrikken en rijden weg. Opeens neemt iemand contact met ze op via hun CB (communicatieradio in auto's). Dat is de man waarmee ze die streek uitgehaald hadden. Opeens zegt hij letterlijk: Hey (Nickname) jouw achterlicht is kapot. Ze keken in de achteruitkijkspiegel en zien ze een grote USA truck. ze gassen weg, maar de truck blijft hun stalken.

Uiteindelijk gaat de film hierover. Het lijkt saai, maar dat valt mee. Maar ik doe het voornamelijk omdat ik deze film zoek voor mijn opa. Hij had die film vroeger, en was er gek op. Nu heb ik hem vroeger perongeluk vernield. (ik was 5 ofzo:P) Maarja, ik merk wel aan hem dat hij die film mist. Dus kan iemand ons alsjeblieft helpen???

Dankjewel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik herken die film... Wat was de titel ook weer???
Cryofiel
13 jaar geleden
Ja, ik geloof ook dat ik die film ken. Die vrachtwagen duikt steeds weer op. Ze rijden door een bergachtig gebied. Op het einde halen ze één of andere truc uit, waarna de vrachtwagen een ravijn inrijdt. Is dat de film die je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja lijkt erop. Zoals ik al zei: ik was 5, nu 21, ik vind het al knap van mezelf dat ik dit nog weet :P Maarja, Volgens mij reed hij dus wel van een brug af, of ravijn kan ook. Maar weet het niet zeker :( stomme geheugen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bruggen kunnen over ravijnen hangen he :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha true :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was die nickname geen candy love?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kurt Russel ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, volgens mij wel met Kurt Russel.. hij komt mij ook bekend voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, bij "candy love" rinkelt er wel een belletje. Of het dezelfde film is, weet ik niet, maar wel in die trant in elk geval.

Het beste antwoord

Joyride uit 2001?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Goeie vraag! Ik ben ook een hele tijd op zoek geweest naar deze film -als we het over dezelfde hebben natuurlijk. Het gedeelte van de prostituee herken ik niet, maar al het overige wat je beschrijft doet me heel erg aan het regiseursdebuut van Steven Spielberg denken. Namelijk de film Duel uit 1971.
Bekijk hieronder het filmpje en laat even weten of het 'm inderdaad is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dennis Weaver bedoel je ? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond het verhaal er erg op lijken. Maar het is alweer zo lang geleden dat ik die film gezien, dus tja, er kunnen je af en toe wat dingen ontschoten zijn, nietwaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas ging het niet over Duel.. :( Bedank voor het meedenken!
Cryofiel
13 jaar geleden
Dat is wel de film die ik in gedachten had!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neej, sorry dan weet ik het ook niet. Had je graag geholpen. Als me er nog iets te binnen schiet dan voeg ik het uiteraard toe.
Deze misschien ? Zijn meerdere gemaakt

Duel (1971 film)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Help dan ff man!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas ging het niet over Duel.. :( Bedank voor het meedenken!