volgens mij was het 24 september en anders oktober.
ik ga hem ook kijken en ik zet wel weer een berichtje als ik het echt weet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De komende maanden nog niet, de film is namelijk net op TV geweest in Amerika. Het gaat dan nog wel een tijd duren voordat de film hier wordt uitgezonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij binnenkort, het is steeds in de reclame op disnney channel, ik zal voor je kijken.