the titanic
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sister Act. Gezellig en grappig.
Bij Wrongfully Accused lag ik ook de hele tijd dubbel.
Ratrace is mijn 3e aanrader.
En als laatste Norbit, met Eddie Murphy. (De 1e film waarbij ik hem niet irritant vind...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
shes the man!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spy Hard
Naked Gun 33 1/3:
The Naked Gun 2 1/2:
The Naked Gun

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=eJEmtLxkEoI
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
las laatst dat ‘Some like it hot’ door filmcritici is verkozen tot beste comedy aller tijden. Of je daar waarde aan moet hechten, is natuurlijk de vraag. Mijn favorieten zijn Ferris Bueller’s Day off en Groundhog Day..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is natuurlijk een kwestie van smaak. De laatste film waar ik enorm om heb gelachen was 'the Hangover' en daar heb ik ook in m'n omgeving een hoop leuke reacties over gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The League of Gentleman's Apocalyps
rose
13 jaar geleden
The ringer, the simpsons the movie, grown ups.
EN GA ZO MAAR DOOR!
=D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De selectie van Monty Python-films moet je gezien hebben. Vergelijk hun humor met andere films en cabaretiets uit hun tijd en je ziet dat ze hun tijd ver vooruit waren.
Ook Charlie Chaplin is briljant. Zowel in de film Modern Times als The Great Dictator is de humor heel goed en hebben de films zelfs een belangrijke boodschap.

Dus deze twee grootheden zou ik aanraden, in tegenstelling tot de slappe comedies in bovenstaande antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste deel van je antwoord is een plus waard, maar het waardeoordeel in het laatste stuk verpest het helemaal.
Niet iedereen heeft dezelfde smaak, dat is bij deze vragen juist leuk: een hoop verschillende antwoorden.
Tootsie. Dat is echt een grappige film!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
heerlijke film!
Het 1e wat in me opkomt is "see no evil, hear no evil" met Gene Wilder (=doof) en Richard Pryor(=blind) samen beleven ze hilarische momenten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier vind je een lijst van 49572 "Most Popular Comedy Feature Films":
http://www.imdb.com/genre/comedy ;-)

Een paar van mijn eigen favorieten zijn naast de al genoemde Monty Pythonfilms: A fish called Wanda.
Ratatouille vond ik geweldig.
Wallace & Gromit.
De Pink pantherfilms met Peter Sellers.
The big Lebowsky.
This is Spinal Tap.

En eeuwig top hier, geen film maar een serie: Fawlty Towers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wallace & Gromit:) Moet ik nodig nog eens een keer kijken.
't is een oudje, maar wel een pareltje:
It's a mad, mad, mad world... Briljante film.

Ook een aanrader:
The God's must be crazy

http://www.youtube.com/watch?v=t127UCrtvLw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Gast22335;

Een van de leukste films die ik ooit heb gezien is een vrij onbekende van Robin Williams; The World According To Garp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo goed als alle films van de broers Coen, met Burn after Reading als humoristisch hoogtepunt. Met Brad Pitt in een geweldige rol als sportschoolleraar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond four Weddings and a funeral echt heel grappig, maar dat is wel een chickflick.
13 jaar geleden
Super Hero Movie ( Beste film ooit!)
The Hangover
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hot tub time machine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
austin powers!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sahara of Fool's gold. Zijn hele leuke humor met een beetje actie films.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Date night, echt geweldig! Met Steve Carell van "The 40 year old virgin". Date night hebben wij vorig weekend gehuurd, echt hilarisch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Grown Ups"

Ik heb echt gelachen!!