Zijn er films, waarbij deel 2 meer omzet heeft gedraaid heeft dan deel 1?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

The Godfather I II II Toegevoegd na 5 minuten: Shrek 2 (2004) - DreamWorks SKG $ 920.665.658 Staat op plaats 20 in top 50 omzet. Shrek 1 komt zelf niet in top 50 voor ==> Zie bron Toegevoegd na 26 minuten: Godfather I Gross revenue $193 million Godfather II Gross revenue $245,066,411

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_suc...

harry potter Toegevoegd na 1 minuut: lord of the rings

From Russia with love. De tweede James Bond film had meer omzet dan de eerste. Toegevoegd na 11 minuten: Heb er geen bron van maar ik denk aan Terminator 2.

ToyStory 3 Lord of the Rings

flodder en back to the future

Mad Max - The Road Warrior draaide veel beter dan Mad Max (de eerste Mad Max film) Toegevoegd na 3 minuten: Ook bij The Pink Panther is dit het geval: The Pink Panther 20 maart 1964 $10.878.107 A Shot in the Dark 23 juni 1964 $12.368.234

Ik denk bijna alle films waarvan een deel 2 is gemaakt. Vaak worden er vervolg films gemaakt omdat deel 1 al een kaskraker was. Iedereen weet dus het verhaal van en achter de hoofdpersoon en gaat dus gericht naar de bios. Ook voor de film makers is het makkelijker want ze hoeven niet eerst de hoofdpersoon te introduceren. maar volgens mij zijn van de volgende films deel 2 winstgevender dan deel 1 Tomb raider Harry potter Matrix Back 2 the futere X man Batman 2 Batman dark knight Superman Spiderman Rocky Rambo Resident Evil Blade en zo nog een heel arsenaal aan films

Kameleon 2 bracht meer op als deel 1

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100