Is Harry Potter and the deathly hallows goed te volgen als je het vorige deel niet hebt gezien?

Heb part 1 niet gezien en die film daarvoor ook niet, voor de rest alles wel maar is zou 't te volgen zijn straks in de bioscoop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

ook als je de 6 en 7.1 niet gezien hebt blijft het een hele mooie film
maar je zult dan gegarandeerd stukjes van de film niet snappen
als je de mogelijkheid hebt om de rest van de films te zien voordat je naar de bios gaat voor het laatste deel zou ik je dat aanraden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Nee, vergelijk het met een boek waarbij je halverwege begint, je snapt wel een beetje maar het is niet het hele verhaal en ook niet zo indrukwekkend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik vind als je deel 2 wilt kijken dat je eerst deel 1 hebt moeten zien anders volg je het verhaal niet of snap je niet wat er aan de gang is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige dingen zullen wel een beetje vaag zijn maar met een beetje uitleg tijdens de film is het denk ik goed te volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6 en 7.1 niet gezien? Dan kun je et vergeten. Alleen als je de boekwn hbt gelezen zou je het wel kunnen volgen, maar aan je vraag te zien heb je dat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niemand had het over 6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij of zij zegt toch echt 'Heb part 1 niet gezien en die film daarvoor ook niet'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohwja klopt. sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou je hoofd erbij wow haha.
Nou er is vrij veel gebeurd in allebei de films. Dus is het wel handig als je deze wel hebt gezien. Misschien zal je het grote geheel wel begrijpen, maar dat zal denk ik niet genoeg zijn. In deel 6 is harry potter met iets begonnen wat vrij belangrijk is voor de films die erop volgen. Ik zou als ik jou was wel de films kijken voordat je naar de laatste gaat! Je zou dat bijvoorbeeld kunnen doen op ond-films.com. Dat is een site waar je ze kunt kijken met ondertiteling! Dan is het veel leuker om de laatste kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aha oké bedankt voor de tip, alleen jammer de film om 9 uur begint, haha.
ik vind zelf niet dat er veel gebeurt is in deel 1, ik vond dat er veel herhaling was.
meer dan de helft van de film gaat over dat harry enzo wegrennen.
ik zou wel aan iemand die hem gezien heeft vragen deel 1 uit te leggen en dan kan je deel 2 wel volgen.

Toegevoegd na 51 minuten:
6 moet je wel echt gezien hebben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, want er gebeuren dingen in part 1 die in part 2 ook voorkomen en dan denk je: He?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jouw was zou ik op eumovies.eu allebei de filmen kijken van in plaats van naar de bios te gaan (als je er geen zin in hebt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Harry potter moet je gewoon allemaal gezien hebben voordat je aan het laatste deel begint. en zoals de titel van de film al zegt PART 1 en PART 2, dus je moet ze wel echt gezien hebben !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Wikipedia leest over het boek weet je voldoende. Misschien weet je dan zelfs iets te veel, maar alles is dan goed te volgen.

Toegevoegd na 5 uur:
Hieronder vind je nog een compilatie van de eedere films.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus je hebt deel 6 niet gezien en part 1
ik ben er ook naar toe geweest met een vriend van mijn hij had nog minder gezien.
hem hebben we een beetje bijgepraat hij zij dat hij het goed kon volgen
maar het is wel lastig want deel 6 en deel 7 wordt heel veel uitgelegd het is namelijk een best ingewikkelde film ( hij is niet voor niets in twee delen verfilmt)
maar als je met iemand gaat die het wel heeft gevolgd dan is het denk ik wel te volgen.
in ieder geval veel plezier!!
het is een super leuke film ( en ik hoop (ik denk van wel) dat je hem kan volgen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je goed inleest (dmv samenvattingen) of je laat vertellen waar het over gaat, is het goed te volgen.

Zelf heb ik deel 5, 6 en het eerste deel van 7 niet gezien. Ben maandag toch naar de bios geweest en mijn vriend vertelde nog even waar de films, die ik niet gezien had, over gingen. Ik kon het prima volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee , dat werkt absoluut niet. Ik heb alle delen gezien , behalve deathly hallows, en elke film is een vervolg op de vorige films. dus elke film, wordt gebaseerd op de vorige film. als je 2 films hebt gemist, is er niks meer van te begrijpen!