Welke films zijn er van Final fantasy?

Ik zag dat er films zijn van final fantasy, maar hoe heten die films.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Naast de computerspellen zijn er verschillende films gemaakt die de naam Final Fantasy dragen:

* Final Fantasy: The Spirits Within (2001)
* Final Fantasy VII: Advent Children (2005)

Er zijn twee animatieseries verschenen:

* Final Fantasy Unlimited (2001)
* Final Fantasy: Legend of the Crystals (1994)

Bij de CGI Final Fantasy VII: Advent Children hoort een korte animatiefilm met de titel Last Order - Final Fantasy VII. Het gaat om een prequel op het spel Final Fantasy VII, gezien door de ogen van Zack.