Ik zoek de naam van deze film:

Het gaat over een vrouw die in het water valt en daarna gevonden wordt door een man met 2 of 3 kinderen.
De vrouw is haar geheugen kwijt, dus die meneer maakt daar gebruik van, en verteld haar dat ze de moeder is van zijn kinderen.
Het is een bekende actrice die in de jaren 80 in veel films speelde, ze heeft een moedervlekje boven haar lip en was 3 of 4 jaar geleden nog bij Jensen.
Hopelijk kan iemand mij helpen.:-)
Bij voorbaat dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist ja, die actrice bedoelde ik :)

Het beste antwoord

Overboard, met idd Goldie Hawn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is hem. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die film bedoelde.. Dankje :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, Goldie Hawn met Kurt Russel.
In het echt ook getrouwd met elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thenkjuu