Op welke website kun je die oude films van toen vanaf volgende maand terugkijken?

In het nos journaal van gisteren (6-9-2010) is het behandeld, maar weet niet hoe de website heet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

de website wordt niet genoemd in die uitzending. Ze noemen het een webvidiotheek en het is een initiatief van ifilm instituut beeld en geluid. Wat googelen brengt mij dan bij:

http://archieven.beeldengeluid.nl/

er wordt ook gesproken door iemand van filmotech
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de site van filmotech staat informatie. Of dit ook de site wordt waar je de films dan kan terugkijken???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De website wordt pas aan het eind van de maand bekend gemaakt in het museum Beeld en Geluid. Ze gaan dan beginnen met het erop zetten van oude films en series vanaf 1900. De films kan je tegen betaling dan bekijken. Als de commercielen ook belangstelling hebben dan komen ook series als flodder op de site. Maar het is nogal een klus dus het zal nog wel duren voordat alles te zien is.