Hoe heet de film waar Arnold Schwarzenegger tegen een gemuteerde 'politie' vecht?

Wat ik nog weet is dat Arnold Schwarzenegger erin speelt en zijn vijand is een man die in een soort water kan veranderen wanneer hij kogels moest gaan ontwijken. Ook is de film al vrij oud, misschien 10 jaar geleden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk al 22 jaar oud ;-)

Het beste antwoord

"Terminator 2, Judgement day" volgens mij.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier zie je een aantal foto's van desbetreffende muterende politieman :https://www.google.nl/search?q=terminator+2+t1000&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=iB8_UqO_NKme0QXfjIGQDg